Thursday 2 May 2013

[HOT tengah MALAM] MILO SUAM DI TAHAN di Bukit Aman

 
Sebelum ini aku pernah keluarkan artikel "Milo Suam nak dihantar ke penjara" disebabkan hanya inginkan penjelasan dari SPR mengenai polis dah mengundi sebelum 30 April. (undi awal)
Alih-alih tengah malam ini dapat berita Milo dah ditangkap & dibawa ke bukit aman. Gajet-gajet beliau juga dirampas.

Artikel sebelum ini, klik sini:-
http://inikalilahpru13.blogspot.com/2013/04/hot-milosuam-nak-dihantar-ke-penjara.html

artikel sebelum SPR report polis, rujuk sini:-
http://inikalilahpru13.blogspot.com/2013/04/top-hot-polis-media-dah-mengundi-kata.html

--------------------------------------------------------
           Bloger milo suam telah ditahan pihak polis lebih kurang jam 11 malam tadi dan kini telah dibawa ke Ibu pejabat polis bukit aman. Tiada sebarang makluman oleh polis berkaitan sebab penahanan tersebut.

Menurut abangnya, milo di tahan oleh sepasukan anggota polis tidak berpakaian rasmi polis di Tesco Setia Alam, Shah Alam. Sebelum ini dua laporan polis dibuat terhadap milo yang sebelum ini menyiarkan artikel dan gambar mendakwa anggota Polis Diraja Malaysia mengundi lebih awal dari tarikh sepatutnya.

Laporan polis itu dibuat Jabatan Siasatan Jenayah Komersial atau JSJK Bukit Aman dan Suruhanjaya Pilihan Raya atau SPR.

Sementara itu sudah beratus laporan polis telah di buat oleh rakyat serta pemimpin Pakatan Rakyat terhadap pengendali blog lucah 1Malaysia, iaitu wan azri wan deris yang mengendalikan blog lucah papagomo.com tetapi sehingga kini, tiada tangkapan telah di buat, malahan wan azri bebas melakukan kerja kerja fitnah di blognya setiap hari.


 PapaGomo keluarkan prinscreen ini untuk Kempen BN tanpa ditahan polis.


(Baguslah Shahrizal Rizal oiii, kau tunjuk sini, yang pastinya undi kau dah rosak, ada dakwat kat kertas undi kau tu. Alhamdulillah....selamat dah satu. Orang bongkak)

Lagi Pemuda BN yang terlepas dari tangkapan polis


BN akan menang 101persen dengan pengundi yang ramai ini - Zul Kulim (ini terkini sekitar 11pm, seramai 400 bangla berjaya menerobos Malaysia)




Neh si papa gomo mao tangkap ke tidak? SPR mao report polis ke tidak?

Yang aku heran berbakol2 report ke atas papa gomo, sapa pun tak kesah dan heran nak tahan ka siasat ka apa. Memang double standard habis.

Apa pun kita kena keluarkan Milo dari situ secepat yang mungkin. Mohon pimpinan pakatan rakyat cepat2 keluarkan dia dari situ sebelum polis bertindak lebih2. Dari yang aku tahu, gajet2 milo pun kena rampas sekali. Tujuan tak dikenalpasti. Apa pun jom kita pray for milo. Moga dibebaskan secepat mungkin. Apa yang pasti, undang2 double standard neh hanya menghukum kita, walaupun kita sebarkan benda betul. Kalau tak nak kena tahan, sila sebarkan kelucahan.
---amenoworld 

sumber:- erapasca / amenoworld
ini kalilah pru13
link Youtube:-  https://www.youtube.com/channel/UCW4Ooj1bcss4Q0ITmtaj8ig



No comments:

Post a Comment